Povzetki razporeda v aplikaciji PlanDela
Razporejanje dela je dinamičen proces, kjer se hitro pojavijo spremembe: odsotnosti, menjave izmen, posebne zahteve ali omejitve zaposlenih. Da bi vodjem olajšali pregled in zmanjšali možnost napak, smo v aplikaciji PlanDela osvežili in nadgradili funkcionalnost — Povzetki, ki so dostopni v oknu Razpored.
Pri razporejanju zaposlenih je pogosto potrebno upoštevati delež posameznih izmen, ki so jih zaposleni opravljali v preteklih obdobjih. Primer: določeni zaposleni je v preteklem obdobju opravil manjše število nočnih izmen, zato mu pri izdelavi novega razporeda dodelimo več takih izmen. Tako so delovne obremenitve in plačni dodatki pravično porazdeljeni med zaposlenimi. Vendar pa je ročno štetje posameznih oddelanih izmen lahko zelo zamudno. S tem namenom omogoča aplikacija PlanDela pregleden in hiter prikaz povzetkov o preteklih in tekočih razporeditvah. Povzetke si lahko izdelovalec razporeda poljubno nastavi glede na potrebne informacije. Na voljo so trije osnovni tipi prikaza povzetkov:

Dnevni povzetki nam preštevajo število zaposlenih, ki v določenem dnevu opravljajo določeno izmeno. Tako v vsakem trenutku vemo, ali bodo potrebe in procesi v organizaciji ustrezno pokriti. Lahko preštevamo in nastavimo poljubne kombinacije izmen ali odsotnosti. Dnevni povzetki so lahko prikazani trajno ali pa jih skrijemo, če jih v danem trenutno ne potrebujemo.
Mesečni/letni povzetki nam povedo kolikokrat je v izbranem obdobju (1 mesec, več-mesecev, tekoče leto...) izbrani zaposleni opravljal določeno izmeno ali pa bil odsoten. Na ta način lahko prikazujemo in štejemo poljubne kombinacije izmen (npr. Nočne, delo na določenem oddelku...) pa tudi prikazujemo stanje lanskega/letošnjega dopusta, število dni, ko je zaposleni delal od doma, študijski dopust... Prikaz lahko poljubno vklapljamo ali izklapljamo.
Dodatne možnosti hitre analize se nam odprejo v spodnjem razdelku, pod zavihkom Povzetki. Vsebina zavihka ustreza trenutno izbranim celicam v razporedu in prikazuje delež opravil oz. odsotnosti tako za celoten oddelek kot za izbrane zaposlene. S klikom na posamezen del grafikona se prikažejo še dodatne informacije o izmeni oz. odsotnosti. Povzetke lahko prikažete za poljubno časovno obdobje (npr. trenutni mesec, več mesecev, leto). Na voljo so povzetki o trajanju/vrednosti izmen (npr. kakšen delež nočnih izmen je opravil posamezni zaposleni), številu pojavitev posameznih izmen/odsotnosti (količina porabljenega letnega dopusta, študijskega dopusta, bolniških odsotnosti) pa tudi vsota posameznih plačnih dodatkov in drugih obračunskih kategorij.

Omogočena sta tudi prikaza deleža glede na trajanje vseh izmen ali pa glede na trajanje izbora (na primer: znotraj dela na posameznem oddelku lahko prikažemo, koliko časa je nekdo oddelal v popoldanski izmeni). Poleg izmen in odsotnosti lahko pregledujemo glede na poljubna dela, prostore, urnike, izravnave, obračunske kategorije ali pa celo izberemo poljubno kombinacijo, ki jo določimo prek izbranega filtra. Možnosti je neomejeno, ročno preštevanje in analiziranje pa je stvar preteklosti.

Vsi prikazani povzetki se avtomatsko osvežijo ob vsaki spremembi razporeda, zato so ob izdelavi razporeda vedno prikazani aktualni podatki, ki že vključujejo pravkar vnesene spremembe! S pomočjo Povzetkov boste lahko hitreje in bolj pravično izdelali razporede, kjer bodo obremenitve ustrezno porazdeljene med zaposlenimi. Stroški dela bodo tako morda nižji, zaposleni pa bolj zadovoljni ...in to je tisto, kar res šteje.
Želite biti obveščeni o vsaki novosti na našem blogu?
Všečkajte nas na Facebooku ali pa nam sledite na Twitterju oz. LinkedInu!