Infrastruktura in storitve
Energetika, komunala, čiščenje in druge podporne dejavnosti morajo
delovati vse dni v tednu, podnevi in ponoči. Aplikacija olajša
planiranje večizmenskega delovnega procesa in poskrbi, da so izmene in
dežurstva uravnoteženo razporejeni, zaposleni pa imajo delovni
razpored na voljo za čim daljše prihodnje obdobje.
Izpostavljene funkcionalnosti in lastnosti rešitve
Enostaven vnos razporeda
Pregleden prikaz omogoča hiter in enostaven vnos razporeda za
zaposlene. Pri tem je na voljo kopica orodji, ki olajšajo izdelavo
uravnoteženega razporeda in nadzorujejo zapolnitve delovnih mest s
potrebnim številom zaposlenih z ustreznimi znanji in kompetencami.
Več
Obveščanje zaposlenih o razporedu
Zaposleni so o spremembah razporeda samodejno obveščeni po
elektronski pošti. Do razporeda lahko vedno dostopajo tudi preko osebnega spletnega
portala, kjer imajo vpogled tudi v druge relevantne informacije o
delovnem procesu.
Več
Beleženje delovnega časa
Beleženje prihodov in odhodov poteka s pomočjo naprednega
registracijskega terminala ali pa kar z mobilnim telefonom oz.
računalnikom. Na terminalu in spletnem portalu lahko zaposleni tudi
dostopajo do razporeda in ostalih relevantnih informacij.
Več
Pravila beleženja
Pravila beleženja delovnega časa so podrobno nastavljiva na nivoju
organizacije, oddelkov in posameznih zaposlenih. Morebitne kršitve
pravil pa so sproti prikazana vodjem in zaposlenim. Pravila
beleženja tudi določajo, kako se dejanski prihodi in odhodi
upoštevajo pri obračunu plač.
Več
Avtomatiziran obračun plač
Aplikacija omogoča popolnoma avtomatiziran izračun urnih postavk in
plačnih dodatkov z upoštevanjem dejansko registriranih prihodov in
odhodov. Tako se izognete dolgotrajnemu ročnemu preštevanju ur,
obračun pa je brez napak in upošteva enaka pravila za vse zaposlene!
Več