Pogosta vprašanja

Se zanimate za uvedbo aplikacije plandela.si v vaši organizaciji, niste pa prepričani, ali je res primerna za vas? Tukaj so navedeni odgovori na najbolj pogosta vprašanja o aplikaciji plandela.si.

Kaj vključuje najem aplikacije?

Najem vam omogoča uporabo spletne aplikacije plandela.si in registracijskih terminalov, brez dodatnih skritih stroškov. Celotna aplikacija teče na naših strežnikih v oblaku, zato ne potrebujete dodatne strojne ali programske opreme. V najem je že vključeno vzdrževanje in brezplačna podpora uporabnikom. Prav tako vam je vedno na voljo najnovejša verzija aplikacije.

Kakšen je mesečni strošek uporabe aplikacije?

Celotni strošek je okvirno od 1 € do 2 € mesečno na zaposlenega, odvisno od velikosti organizacije in morebitnih dodatnih integracij, ki jih stranka uporablja. Okvirne cene so na voljo v ceniku.

Ali je aplikacija primerna za mala in mikro podjetja (1 - 50 zaposlenih)?

Aplikacija z lahkoto nastavimo tudi za manjše kolektive, ki tako lahko poenotijo in uredijo upravljanje z delovnim časom. Vendar pa se v tem primeru strošek aplikacije na zaposlenega nekoliko poveča, naročnina namreč vključuje licence za minimalno 25 zaposlenih.

V organizaciji imamo lastno strežniško infrastrukturo. Ali lahko aplikacijo namestimo na našem strežniku?

Omogočamo tudi namestitev aplikacije na lastni strežnik. Za namestitev in vzdrževanje kompletne programske opreme na strežniku poskrbimo mi. Več informacij o tem, kdaj je smiselna namestitev na lastnih strežnikih dobite tukaj.

Sistem za registracijo delovnega časa že imamo. Ali lahko uporabljamo aplikacijo samo za planiranje delovnega časa?

Aplikacijo lahko uporabljate tudi izključno za planiranje delovnega časa, brez registracijskega terminala. Omogočamo tudi integracijo z zunanjimi sistemi za registracijo, tako da so prihodi in odhodi vidni v razporedu, podatki o registracijah pa so na voljo za obračun plač.

Ali registracijske kartice omogočajo tudi kontrola dostopa (odpiranje vrat, zapornic)?

Kontrolo dostopa z identifikacijskimi karticami za registracijo omogočamo v sodelovanju z zunanjim partnerjem, specializiranim za to področje. Omogočamo pa tudi integracije z obstoječimi sistemi za kontrolo dostopa.